جشنواره انار کوهمره سرخی


کوهمره کاکایل خوش اندی

یادباد آبادي سرسبز ایل/ مردمان خوب و یكرنگ و اصیل/نان و دوغ و پونه و كشك و كره/ آغل بزغاله و میش و بره/ كاش برميگشت دوباره مشك دوغ/خسته ايم از دوره رنگ و دروغ!

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های منطقه کوهمره سرخی، به ارتقای این دهستان به بخش تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: تبدیل دهستان کوهمره سرخی به بخش

 

ب

ه گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از

 

روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،

 

ضرغام صادقی در مراسم جشنواره انار که در دهستان کمره سرخی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره انار کوهمره فتح بابی برای خروج این منطقه از محرومیت است.

 

وی پرداختن به توسعه کشاورزی را از محورهای مهم تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و  سرمایه ایرانی» برشمرد و گفت: در بین محصولات کشاورزی، انار به دلیل ارزش افزوده بالایی که دارد و فرآورده‌های متعددی که در بحث پزشکی و صنایع تبدیلی از آن به دست می‌آید، جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم با اشاره به محرومیت‌های منطقه کوهمره سرخی، به ارتقای این دهستان به بخش تاکید کرد و گفت: گرچه سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی در این منطقه اقدامات خوبی انجام داده اما در سایر بخش‌ها از جمله توجه به زیرساخت‌هایی مانند آب‌رسانی، احداث جاده و گازرسانی نیازمند همراهی مسئولان است.

صادقی که برای سومین بار بعد از انتخابات به منطقه کوهمره رفته بود، تصریح کرد: مردم این منطقه حتی از حداقل‌ها نیز برخوردار نیستند و مستحق بهره‌مندی از خدمات بیشتری هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 / 7 / 1391ساعت 14:6 توسط حمید مرتضایی|